De reizen zitten qua organisatie erg goed in elkaar. De ritten zijn mooi en alles is 100% in orde. Ook het transport van de motors wordt tot in de puntjes verzorgd.
Zeker een aanrader!
Net terug van het magische Marokko, het was een prachtige reis. We hebben genoten van de prachtige landschappen, cultuur, … en zeker de mooie ritten. Alles was tot in de puntjes voorbereid, van begin tot einde. Elke dag keuze uit 3 ritten, iedereen vond zeker zijn gading.
Ook de hotels waren goed met de nodige ontspanningsmogelijkheden na een stevige rit, en heerlijke buffetten.
Er werd ook duidelijk gecommuniceerd betreffende de bagage, afleveren en ophalen moto.
Bedankt Détour voor deze prachtige vakantie, door jullie ervaring en professionalisme was het voor ons een zorgeloze vakantie! Het was voor ons een eerste kennismaking met Détour en zal zeker niet de laatste keer geweest zijn.
Dikke merci Stefaan en Patrick, en de andere reisgenoten om deze reis onvergetelijk te maken.
Groetjes en tot op een volgende reis.
Birgit en Christof
Ik ben net terug van een motorreis met Détour door Marokko (april 2025) en het was een absolute topervaring! Alles was geregeld tot in de puntjes: van het transport van de motoren tot de hotels en de professionele begeleiding onderweg verzorgd door het zeer complementaire duo Stefaan-Patrick.
We reden door waanzinnig mooie landschappen – van bergen tot woestijn – en passeerden pareltjes zoals Fès, Marrakesh en de Atlas.
De routes waren gevarieerd en goed uitgewerkt, met opties voor elke rijstijl. De groep was leuk, de sfeer zat goed en de jarigen onder ons zullen ongetwijfeld ook enkele onvergetelijke herinneringen overhouden aan het magische Marokko...
Als je houdt van avontuur op twee wielen en het gemak van een goed georganiseerde trip, dan is Détour zeker een aanrader. Ik kijk nu al uit naar de volgende reis!
Tel.: +32 (0)16 414 850
GSM: +32 (0)473 895 063
Mail: info@detour.be