Thnx iedereen voor de leuke en mooie momenten. Fijn gezelschap wederom.
De reizen zitten qua organisatie erg goed in elkaar. De ritten zijn mooi en alles is 100% in orde. Ook het transport van de motors wordt tot in de puntjes verzorgd.
Zeker een aanrader!
Ongelofelijke ervaring in een heel mooi land .Echt een aanrader voor wie houdt van avontuur , heel variërende landschappen, charmante hotels, lekker eten en een perfecte begeleiding. Dit is mijn tweede reis met DeTour en er zullen er nog veel volgen. Je vindt nog mensen die hart en ziel geven om hun woorden om te zetten in daden en hun" motards" elke keer opnieuw een onvergetelijke reis bezorgen. Dikke pluim voor Stefaan en Patric die weer het beste van zichzelf gegeven hebben . Uiteraard vergeet ik Ruben niet ,die samen met zijn papa er voor gezorgd hebben dat de motoren feilloos heen en weer geraken. THX
Hern Schellinck
Tel.: +32 (0)16 414 850
GSM: +32 (0)473 895 063
Mail: info@detour.be