Ongelofelijke ervaring in een heel mooi land .Echt een aanrader voor wie houdt van avontuur , heel variërende landschappen, charmante hotels, lekker eten en een perfecte begeleiding. Dit is mijn tweede reis met DeTour en er zullen er nog veel volgen. Je vindt nog mensen die hart en ziel geven om hun woorden om te zetten in daden en hun" motards" elke keer opnieuw een onvergetelijke reis bezorgen. Dikke pluim voor Stefaan en Patric die weer het beste van zichzelf gegeven hebben . Uiteraard vergeet ik Ruben niet ,die samen met zijn papa er voor gezorgd hebben dat de motoren feilloos heen en weer geraken. THX
Hern Schellinck
Voor de eerste maal een motorreis met Détour gemaakt naar Slovenië.
Onze indruk, subliem, een dikke TIEN: deskundige begeleiding, geïnteresseerd, alle dagen briefing, bedankt Jan.
Wat het transport betreft: subliem. Zowel moto's als kledij en motorbagage worden met zorg behandeld, bedankt Ruben en collega.
Betreffende het hotel: prachtige omgeving, mooie kamers, indrukwekkend park, uitgebreid ochtendbuffet, toch een kleine noot, het avonddiner kon beter,wel genoeg doch keuze beperkt en weinig variatie tijdens ons verblijf, dessertenbuffet en saladebuffet prima.
Om 22.00uur sluit de bar en is het hotel doods, geen amusement.
Betreffende de ritten: keuze genoeg voor iedereen van korte tot middellange en nog langere ritten. Uitstekende gpx-bestanden (tracks) die ieder naar zijn believen kan rijden. De ritten zijn adembenemend. Wij waren super enthousiast. Bedankt Stefaan.
Een aanrader!!!
Dus een tweede reis komt er zeker met Détour.
.
Tel.: +32 (0)16 414 850
GSM: +32 (0)473 895 063
Mail: info@detour.be