We hadden terug een prachtreis naar Griekenland. Zoals gewoonlijk was alles perfect geregeld. Zo ook de twee proloog dagen in Athene met ons tweetjes. Daarna vervoegen we de groep om rond te toeren in de Peloponnesos. Telkens was er de keuze tussen verschillende routes met elk zijn eigen moeilijkheidsgraad. Bochten verzekerd en zo ook de aangename conversaties ’s avonds rond het gezamenlijk diner. Daarna keerde vrouwlief met de groep per vliegtuig naar huis terug terwijl ikzelf met de motor huiswaarts reed. Bij Detour is veel mogelijk en op alle vlak word je deskundig bijgestaan. Reisorganisator Stefaan neemt zijn verantwoordelijkheid en begeleidt iedereen deskundig op het reisverloop. De aangename reisgroep maakt het plaatje compleet. Volgend jaar naar Marokko, we kijken er naar uit.
Jan en Liliane
Na gisteren onze eerste rit weer in Belgenland deed het afscheid van onze eerste Détour motorvakantie dubbel zoveel pijn
Was echt voor ons een geweldige ervaring die eerste groepsreis ook met toffe bende gelijk gestemden “motards in hart en nieren “
De routes,de wegen en het hotel waren echt top
Kortom we hebben ons rot geamuseerd en weer 2200km op Spaanse bodem erbij
We zeggen met plezier ….op naar de volgende interessante reis voor ons
Gr aan de collega’s
Tel.: +32 (0)16 414 850
GSM: +32 (0)473 895 063
Mail: info@detour.be