Puik werk van Stefaan ( ritten en organisatie ) , interessante en bij momenten boeiende gedachtewisselingen in de groep, nieuwe dingen geleerd zoals Tricount.
Thuis smaakte de spaghetti , het hoeft niet iedere dag rabo de toro of presa iberica te zijn... Wordt vervolgd.
Voor de eerste maal een motorreis met Détour gemaakt naar Slovenië.
Onze indruk, subliem, een dikke TIEN: deskundige begeleiding, geïnteresseerd, alle dagen briefing, bedankt Jan.
Wat het transport betreft: subliem. Zowel moto's als kledij en motorbagage worden met zorg behandeld, bedankt Ruben en collega.
Betreffende het hotel: prachtige omgeving, mooie kamers, indrukwekkend park, uitgebreid ochtendbuffet, toch een kleine noot, het avonddiner kon beter,wel genoeg doch keuze beperkt en weinig variatie tijdens ons verblijf, dessertenbuffet en saladebuffet prima.
Om 22.00uur sluit de bar en is het hotel doods, geen amusement.
Betreffende de ritten: keuze genoeg voor iedereen van korte tot middellange en nog langere ritten. Uitstekende gpx-bestanden (tracks) die ieder naar zijn believen kan rijden. De ritten zijn adembenemend. Wij waren super enthousiast. Bedankt Stefaan.
Een aanrader!!!
Dus een tweede reis komt er zeker met Détour.
.
Zeer tevreden over deze reis, Détour zorgde voor een perfecte organisatie.
Wanneer je dit combineert met goed weer, leuke streek, tof gezelschap, goede wegen, leuke verblijven... nodigt het uit naar meer.
Well done !
Tel.: +32 (0)16 414 850
GSM: +32 (0)473 895 063
Mail: info@detour.be