Na gisteren onze eerste rit weer in Belgenland deed het afscheid van onze eerste Détour motorvakantie dubbel zoveel pijn
Was echt voor ons een geweldige ervaring die eerste groepsreis ook met toffe bende gelijk gestemden “motards in hart en nieren “
De routes,de wegen en het hotel waren echt top
Kortom we hebben ons rot geamuseerd en weer 2200km op Spaanse bodem erbij
We zeggen met plezier ….op naar de volgende interessante reis voor ons
Gr aan de collega’s
De reis naar Griekenland was een groot succes. De organisatie was top en de hotels waren zeer goed.
Stefaan, Ruben en Jan maakten het af door hun behulpzaamheid en efficiëntie.
Het is een aanrader om met Détour te reizen. Hun ervaring en hun gedrevenheid is voelbaar.
Volgend jaar zijn we weer van de partij.
Mijn vrouw en ik hebben al een paar “Détour de Luxe” reizen mogen meemaken en telkens betekende dat voor ons een week zorgeloos en maximaal genieten van subliem motoplezier, natuurpracht bewonderen, cultuur opsnuiven, lokale gastronomie en gezelligheid. De reden dat dit zo goed lukt, is omdat Stefaan een perfectionist is die aan alles (en nog meer ) heeft gedacht en uitgezocht en ook nog zo veel mogelijk probeert te voldoen aan individuele verzuchtingen, zodat je als deelnemer in alle vertrouwen gedurende een week de knop kan omdraaien naar de stand “zorgeloos genieten.
Tel.: +32 (0)16 414 850
GSM: +32 (0)473 895 063
Mail: info@detour.be